22 Şubat 2016

Janet & Jak Esim Ensemble - Antik Bir Hüzün (2005)


1. Por La Tu Puerta Yo Pasi (Gülpembe)
2. Yo Era Ninya (Genç Bir Kızdım Ben)
3. Ija Mia Mi Kerida (Kızım Benim)
4. Durme Durme (Uyu Uyu)
5. Tres Klavinas En Un Tiesto (Üç Karanfil)
6. Kero Ke Me Vas Amar (Beni Sevmeni İstiyorum)
7. Ni Pudra Yeva Ni Kolor (Yüzümde Ne Renk Ne Pudra)
8. Un Espanyol Me Ama (Bir İspanyol Bana Aşık)
9. Una Tadre De Enverano (Bir Yaz İkindisi)
10. Esta Parea Ke Viene (Gelen Arkadaş Grubu)
11. Por Amar Una Donzea (Bir Tazeyi Sevmek İçin)
12. Donula
13. Una Matika De Ruda (Bir Demet Sedef)
14. Ay Dos Anyos Ke No Me Yamas (İki Senedir)
15. Asentada En La Ventana
16. Esta Montanya De Enfrente (Şu Karşıdaki Dağ)
17. Ay Manas Tururu (Ah Anam)
18. Bendigamos Al Altesimo (Kutsalayım)
19. Et Share Ratson (Yüksek İradenin Kapılarını Açtığı An)

Tür: Ethnic


İndir

0 Yorum::

Yorum Gönder